هلال دوستی


هلال دوستی


پيام رئيس جمعيت هلال‌‌احمر به مناسبت روز جوان

سهامداران اصلي عرصه انساندوستي و مظهر مهرورزي و نيكوكاري دانست.

به گزارش روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال‌احمر؛ متن پيام ابوالحسن فقيه به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جايگاه رفيع جوانان و دوره جواني در تعاليم و آموزه‌هاي ديني به عنوان نقطه عطف تحول، پويايي و هدايت انسان در جهت نيل به رشد و كمال معنوي ترسيم شده است؛ با نگاهي گذرا به تاريخ پرفراز و نشيب انبياء الهي اوج تجلي و تبلور تحولات بنيادين و مؤثر آنان را در دوره جواني مشاهده مي‌نماييم. تا جايي كه به فرموده امام علي(ع) « ياران حضرت مهدي موعود(عج) را جوانان تشكيل مي‌دهند». در اين ميان تاريخ درخشان ايران اسلامي در طول حيات پربركت اجتماعي- فرهنگي و علمي خود شاهد تحولات عظيمي بوده است كه بي‌شك جوانان برومند اين مرز و بوم به لحاظ برخورداري از روحيه خودباوري، نوآوري، ايثار و فداكاري با تأسي به اسوه و الگوي جوانان، حضرت علي اكبر(ع) با درخشش چشمگير و بي‌نظير خود در عرصه‌ها، رويدادها و مقاطع حساس نقش ممتازي را ايفا نموده‌اند.
در اين راستا جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران به لحاظ برخورداري از اهداف بشردوستانه و انساني كه ريشه در عمق فطرت انسان‌ها دارد با عضويت و مشاركت فعال جوانان در سطوح و رده‌هاي مختلف زمينه تحقق اين آرمان متعالي را فراهم مي‌نمايد و در صدد است با جذب جوانان به منظور آماده سازي ايشان در انجام خدمات امدادي و اجتماعي مورد نياز جامعه، تقويت حس مشاركت جويي و نيكو كاري و كمك به وفاق و همدلي بين قشر جوان و توسعه مشاركت آنان در تصميم سازيها و تصميم گيريها، بستر مناسبي را در جهت تداوم و استمرار همكاري جوانان عزيز ايران اسلامي با جمعيت هلال احمر فراهم سازد.
جوانان عزيز
شما به عنوان سرمايه‌هاي گرانقدر اين نهاد مقدس و سهامداران اصلي عرصه انساندوستي و مظهر مهرورزي و نيكوكاري به شمار مي‌آييد كه با همت استوار و خدمات ماندگار و عزم راسخ خود مي‌توانيد ما را در غلبه بر حوادث اعتلا و اقتدار بخشيد.
اينجانب فرصت را مغتنم شمرده و در سال مزين به سال جهاد اقتصادي، سالروز ولادت خوش يمن حضرت علي‌اكبر(ع) و روز جوان را در آستانه ولادت حضرت مهدي موعود (عج) به كليه اعضاي جوان جمعيت هلال احمر تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايم.


ابوالحسن فقيه
 

www.rcs.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی جاوری | برچسب:,<-PostCategory->